GHIRLANDE.MD este denumirea comercială a BM PUBLIC SRL, persoană juridică cu sediul în Chișinău, str.Octavian Goga 25, ap.4 și punct de producere pe adresa: Chișinău, str.Octavian Goga 25, înregistrată la ASP sub numărul nr. 450136 , având cod fiscal 1020600031845, numită în continuare BM PUBLIC SRL.
Vă rugăm să cititi acești termeni și condiții cu atenție pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului. Utilizarea acestui site implică acceptarea tacită a termenilor și a condițiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezintă înțelegerea (contractul) dintre părți.
În calitate de autor/ proprietar/ administrator al site-ului www.ghirlande.md, BM PUBLIC SRL își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestuia, precum și Politica de Confidențialitate, Termenii și Condițiile de folosire, fără o notificare prealabilă. Astfel, vă rugăm să vizitați periodic această sectiune pentru a verifica termenii și condițiile pe care ați agreat să le respectați.
1. Terminologie
Vanzator – BM PUBLIC SRL
Client – persoana fizică / persoană juridică sau orice entitate juridică care are sau obține acces la CONȚINUTUL SITE-ULUI, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către BM PUBLIC SRL (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între BM PUBLIC și acesta, și care necesită crearea și utilizarea unui CONT și care plasează o comandă pe site, prin intermediul contului creat în site sau nu.
Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din prezenta secțiune.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permite clientului transmiterea comenzii și care conține informații despre acesta și istoricul acestuia în Site.
Site – domeniul www.ghirlande.md și subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic, ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și client, prin care acesta transmite vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe Site.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător, clientului ca urmare a contractului încheiat.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un numar finit de bunuri și/sau servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanta încheiat între vânzător și client, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a clientului.
Conținutul site-ului
• toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
• conținutul oricărui e-mail trimis clienților de către vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al vânzătorului, clientului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
• informații legate de bunurile și/sau serviciile și/sau tarifele practicate de vânzător într-o anumita perioadă;
• date referitoare la vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Recenzie – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producator.
Document – prezentele Termene și Condiții.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra bunurilor și serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui bun și/sau serviciu de către BM PUBLIC SRL , clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către vânzător, sau prin intermediul unui cont bancar, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificații– toate specificațiile și/sau descrierile bunurilor și serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
2. Politica de vânzare online
Prin înregistrarea unei comenzi pe Site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din comandă. Dacă modifică, cantitatea de bunuri și/sau servicii din comandă va anunța clientul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii și va returna suma achitată, dacă se impune.
În momentul încheierii contractului la distanță îl constituie momentul confirmării de către vânzător a acceptarii comenzii transmise de client (consumator). Confirmarea comenzii se realizează prin intermediul adresei de poștă electronică furnizată de client la momentul plasării comenzii și doar dacă sunt îndeplinite cerințele prevăzute la art 9 din prezentul Document.
Documentul și informațiile puse la dispoziție de către vânzător pe Site vor sta la baza contractului.
Accesul în vederea efectuării unei comenzii îi este permis oricărui client.
Pentru motive justificate BM PUBLIC SRL poate restrictiona accesul clientului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității clientului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel BM PUBLIC SRL . În oricare dintre aceste cazuri, clientul se poate adresa vânzătorului, la adresa de mail: creatacasamd@gmail.com pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.
Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
BM PUBLIC SRL poate publica pe Site informații despre bunuri și/sau servicii și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
Preturile produselor și serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in LEI (MDL).
În cazul plăților online vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către bancă emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de LEI. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartă numai clientul.
Imaginile produselor prezentate pe site sunt utilizate cu titlu de prezentare și informare și nu reprezintă o obligație contractuală din partea BM PUBLIC SRL și nici nu atrag responsabilitatea acestuia.
Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau a serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3. Drepturi de autor
Conținutul site-ului WWW.ghirlande.MD este proprietatea BM PUBLIC SRL
BM PUBLIC SRL garantează utilizatorului acces limitat pe site-ul www.ghirlande.md, în interes personal (efectuarea de comenzi online sau informare) și nu ii conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei BM PUBLIC SRL fără acordul prealabil scris al acesteia.
Bazele de date, programe, elemente de grafică, sunt proprietatea BM PUBLIC SRL , sau după caz, a furnizorilor produselor oferite prin intermediul site-ului și este protejat de Lege, privind dreptul de autor și drepturile conexe, cu modificările și completările ulterioare.
Este strict interzisă copierea, stocarea, modificarea parțială sau în întregime a site-ului și se pedepsește conform legilor în vigoare privind protecția drepturilor de autor. În calitate de utilizator, dumneavoastră sunteți pe deplin de acord cu cele mai sus menționate.
4. Anularea comenzilor
ghirlande.md îsi rezervă dreptul de a anula comenzile pentru produse și servicii care sunt afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă prețuri evident eronate/derizorii pentru produse (prețuri pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregătire).
5. Limitarea accesului la Site
Persoanele care vor utiliza o adresă falsă de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari în numele unei alte persoane fizice sau juridice ori în numele oricărei alte entități vor fi raportate organelor abilitate. BM PUBLIC SRL nu își asumă responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicări.
6. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Va invităm să accesati, de asemenea, pagina Prelucrarea datelor cu caracter personal
7. Înregistrarea ca Utilizator
Pentru crearea unui cont pe site-ul www.ghirlande.md utilizatorul este obligat să folosească o adresă de e-mail validă. ghirlande.md poate refuza cererea de înregistrare în situațiile în care constată că ați utilizat informații neconforme cu realitatea sau ați folosit serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.
8. Prețul
Prețul final plătit de client este format din prețul produsului și/sau încasare aferente și nu include cheltuieli de livrare sau alte accesorii solicitate individual. Cheltuielile de expediție și/sau încasare aferente sunt detaliate pe Site înainte de plasarea comenzii de către client.
9. Comanda
Produsele și/sau Serviciile achiziționate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului clientului.
Prin finalizarea comenzii, clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte, BM PUBLIC SRL nu poate fi tras la raspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport în vederea reexpedierii comenzii vor cădea în sarcina clientului. Totodata, în acest caz, BM PUBLIC SRL nu este raspunzator pentru eventualele prejudicii suferite de client ca urmare a întârzierii livrarii comenzii.
Suplimentar BM PUBLIC SRL nu poartă vina întârzierii comenzii dacă aceasta a avut loc din cauza companiei de curierat cu care BM PUBLIC SRL deține contract juridic.
Prin finalizarea comenzii, clientul declară în mod expres că este de acord ca un reprezentant BM PUBLIC SRL să îl contacteze prin orice mijloc disponibil (e-mail/ telefon) pentru confirmarea comenzii.
În cazul în care un bun și/sau serviciu comandat de către client nu poate fi livrat de către BM PUBLIC SRL , ne obligăm să informăm clientul asupra acestui fapt și, în cazul în care clientul a achitat anterior acestei informări contravaloarea bunului și/sau serviciului, să returnăm în contul clientului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 zile de la constatarea și anunțarea imposibilitatii de a onora comanda.
Confirmarea de înregistrare a comenzii primită de client automat, la momentul finalizarii comenzii și ulterior prin e-mail, nu creează obligații contractuale și nu este o confirmare a faptului că produsele sau serviciile comandate sunt pe stoc. Comanda plasată online de catre Cumpărator va fi considerată validă numai după confirmarea acesteia de către Vânzător, și doar dacă:
- Datele Cumpărătorului sunt complete și corecte
- Produsele din comanda Cumpărătorului sunt disponibile
- Nu există erori în sistem care ar putea genera prețuri greșite (ex: valoare a prețului zero, preț derizoriu, etc.)
10. Facturare – plăți
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. Vânzătorul va emite către client o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Facturile emise de vânzător pentru produsele aferente unor comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite clientului prin email la momentul confirmării comenzii de către vânzător. Facturile aferente unor produse care nu au fost preluate de catre client vor fi anulate de către vânzător la momentul la care aceste produse vor fi restituite de curier.
Plata se poate face prin OP sau ramburs.
11. Livrarea
Acest magazin online este destinat livrarii de produse către clienți persoane fizice, persoane juridice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale sau intreprinderi familiale, numai la adrese de pe teritoriul Republicii Moldova. În momentul livrării, o persoană cu varsta de minim 18 ani, reprezentând persoana fizică sau juridică, va semna pentru toate produsele expediate.În cazul în care adresa de livrare este în afara teritoriului Republicii Moldova(aici se referă și Transnistria) termenii și plata pentru livrare se va discuta individual.
Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către BM PUBLIC SRL sau în următoarea zi din momentul în care clientul este anunțat că comanda este gata(pentru produsele personalizate și produsele care nu au fost disponibile în stoc in momentul confirmarii comenzii de catre client. Stabilirea curierului cu care se expediază fiecare comandă nu se face de către BM PUBLIC SRL.Acest lucru este gestionat de către Nova Pochta SRL și termenii de livrare sunt gestionati de aceeasi companie mentionata mai sus. Precum si tarifele de livrare care nu se includ si nu sunt aplicate pentru comenzile gestionate de BM PUBLIC SRL.
În ziua de sâmbătă și duminică nu se fac livrari. În anumite cazuri, în functie de disponibilitatea produselor, timpul de livrare se poate prelungi cu acordul clientului și cu suportarea anumitor cheltuieli suplimentare solicitate de compania de curierat.
Data estimată de livrare poate varia în funcție de cantitățile produselor comandate și este cuprinsă între 3 si 10 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. In mod cu totul excepțional (revizii tehnice, întreruperi de curent s.a.m.d ce pot afecta producția) termenul de livrare poate fi prelungit, acest aspect fiind comunicat clientului prin mail sau telefon. Clientul poate opta pentru anularea comenzii în acestă situație, iar BM PUBLIC SRL se obligă să returneze, dacă este cazul, suma achitată în avans.
La solicitarea BM PUBLIC SRL sau a curierului, clientul va face dovada identității sale, dacă e necesar prin una sau mai multe acte emise de autorități oficiale.
În cazul în care clientul se află în imposibilitatea recepționării comenzii în mod personal, comanda va fi lasată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani.
Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata dacă clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
În cazul livrării la locul de muncă al clientului, caz în care curierul nu poate avea acces în locația respectivă, clientul trebuie să se asigure că poate recepționa această comandă.
Clientul va fi contactat telefonic de către curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa comunicată în momentul validării comenzii pe site.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către BM PUBLIC SRL sau compania delegată pentru livrare , la momentul predării produselor comandate către client la adresa indicată de acesta la momentul plasării comenzii.
12. Recepția produselor
Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat și factura sau bonul fiscal ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod scris pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.
Prin semnarea fără obiecțiuni a bonului de livrare (în cazul livrării prin curier) sau a facturii în cazul ridicării de la sediu de către client, acesta recunoaște în mod expres primirea în bune condiții și în totalitate a produselor comandate iar orice reclamație ulterioară cu privire la viciile aparente ale produselor nu va fi luata în considerare.
Concluzionare:
∙ serviciul suport clientelă (contacte, e-mail, orele de lucru), corespondența și soluționarea litigiilor
Regimul de lucru al showroomului este de luni-vineri, 9:00-18:00, fara pauza de masa. Online: 24/24. Clientii nostri ne suna telefonic la numărul: 078 02 04 04, ne contacteaza prin mail: creatacasamd@gmail.com si pe retele sociale(@ghirlandemoldova)
Recepționarea comenzilor are loc 24/24, prelucrarea acestora are loc conform orarului: de lucru ianuarie-noiembrie: luni-vineri, 9:00-18:00; Sâmbătă-Duminică, zi liberă; Decembrie: luni-vineri, 9:00-20:00; Sâmbătă-Duminică, 10:00-17:00
Toate neclaritățile și neînțelegerile se clarifica la zi, fara a recurge la aplicarea cererilor in judecata sau blamarea online
∙ condițiile achitării și anulării
Fiecare client achita avans pentru comanda personalizata, acest lucru se intampla fizic, in showroom sau achita comanda integral pe site. Dupa fabricare acesteia clientul este anuntat si vine personal sau livram prin companie de curierat. La fel oferim Livrarea gratuita daca achita comanda pe site si depaseste suma de 1000 lei. In cazul in care clientul refuza o comanda pana la inceperea fabricarii atunci acesta isi primeste avansul achitat. Dacă acesta a confirmat deja comanda personalizata si este deja in proces atunci acest avans se considera achitarea costurilor de fabricare. Daca produsul nu este personalizat atunci clientul isi primeste banii conform celor 14 zile daca produsul corespunde starii satisfacatoare.
∙ ordinea livrării, achitării și întoarcerii mărfii
Comanda se preia online, telefonic și fizic in showroom. Se achita un avans pentru produsele personalizate dar si pentru rezervarea unui produs pentru un termen mai mare de 2 zile. După ce comanda este pregatita, clientul o ridica personal din showroom unde achita integral sau partial, dupa caz( numerar sau cu cardul) sau o livram prin companie de curierat iar achitarea are loc pe site-ul www.ghirlande.md sau curierului. La fel exista situatia cand comanda se achita pe site insa este ridicata personal de catre client.
∙ publicitatea produselor pe alte site-uri
Dispunem de diferite strategii de promovare online și offline(targuri si in showroom) atat prin postari sponsorizate cat si pe platforme gratuite sau limitate.
13. Dispoziții finale
Orice altă problemă cauzată de produsele și serviciile prezentate pe www.ghirlande.md și care nu este deja tratată de niciun articol din prezentul document, se va soluționa pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către utilizator. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată moldovenești.
Urmărește-ne!